Brand Core

חלק מהתהליך שאני מעביר לקוחות בעבודה משותפת היא בניית ליבת המותג שלהם.
אז מה זה? על קצה המזלג…
ערכי הליבה של המותג המייחד אותו על פני מותגים אחרים ומביא בידול משמעותי.
ערכים אלו הם המהות של המותג שיהפוך ל- מעולה, יצירתי, מדויק, המשדר צורך,
בעל ערך לקהל היעד ובסופו של דבר גם מצליח.
דרכם נוצר קונספט המשליך על המיתוג, השפה הגרפית, האדריכלות ועיצוב הפנים,
המוצרים, השפה הצילומית וכד’. ליבת המותג מהווה את האישיות שלו
וכך גורמת לבידול בין המתחרים ומהווה בסיס לפעילות מנצחת.
לפני שמחליטים לבנות מותג צריכים להחליט על הברנד קור שלו.
Facebook
Twitter
LinkedIn

עבודי – פירות קפואים

שיווק נכון לעסק מחייב השקעה בקראייטיב ויזואלי איכותי! כזה המציג את המוצרים וחומרי הגלם בשפה הנכונה שתואמת את ערכי המותג, מספר סיפור מעניין וחדש ומביא

קרא עוד »

Food Terminal

גאה ללוות את המיזם הקולינרי Food Terminal בראשון לציון של רשת זה סושי ומסעדת וונג. ליוויתי מאחורי הקלעים את בניית הקונספט והאסטרטגיה, הקראייטיב הקולינרי ועד

קרא עוד »

Brand Core

חלק מהתהליך שאני מעביר לקוחות בעבודה משותפת היא בניית ליבת המותג שלהם. אז מה זה? על קצה המזלג… ערכי הליבה של המותג המייחד אותו על

קרא עוד »