חלק מהתהליך שאני מעביר לקוחות בעבודה משותפת היא בניית ליבת המותג שלהם.
אז מה זה? על קצה המזלג…
ערכי הליבה של המותג המייחד אותו על פני מותגים אחרים ומביא בידול משמעותי.
ערכים אלו הם המהות של המותג שיהפוך ל- מעולה, יצירתי, מדויק, המשדר צורך,
בעל ערך לקהל היעד ובסופו של דבר גם מצליח.
דרכם נוצר קונספט המשליך על המיתוג, השפה הגרפית, האדריכלות ועיצוב הפנים,
המוצרים, השפה הצילומית וכד'. ליבת המותג מהווה את האישיות שלו
וכך גורמת לבידול בין המתחרים ומהווה בסיס לפעילות מנצחת.
לפני שמחליטים לבנות מותג צריכים להחליט על הברנד קור שלו.