סט צילומים לרשת Mucha מוצ'ה השקת קולקציות פסטות חדשות.
כחלק מהתהליך עם המותג אני יוצר את הקראייטיב ליום הצילום והשפה הויזואלית שמתאימה לו. לכל מותג יש נראות אחרת, ...ערכים ומסרים שונים אותם הוא רוצה להעביר לקהל דרך הצילום ולעורר תחושות.
צלמת: גליה אבירם - צלמת
הפקה,סטיילינג וקראייטיב: עידן ספיבק- יועץ שיווק ואסטרטגיה

את לילי בן שלום אני מלווה הרבה מאוד שנים בכל מיני נקודות בקריירה שלה. תנו לי לספר לכם משהו- גם אנשים הם מותג! בני אדם הם מותג ואנחנו צריכים לטפח את המותג של עצמנו וזה ...בדיוק מה שעשינו.
אנו הולכים יחד דרך ארוכה. לאורך השנים בניתי אותה כמותג יצרתי לה תוכנית עבודה יצירתית ואסטרטגיה ברורה על מנת להגיע ליעדים שהצבנו כמובילת דעת קהל, אשת חברה, יזמית קולינרית ופעילה חברתית. כל זה בדרך לפסגה שתגיע גם היא עוד מספר שנים. אני מאוד גאה על הדרך שאנו עוברים יחד והיא כל כך חשובה- הייעוץ, הפיתוח והאסטרטגיה שלה כמותג הם המפתח להצלחה.
עידן ספיבק- יועץ שיווק ואסטרטגיה 💡

Image for shared link
מקומות שלא נכנעים לתכתיבים: כאן אוכלת המסעדנית לילי בן שלום

***

timeout.co.il

הקראייטיב הנפלא שיצרתי לרשת מוצ׳ה מקבל במה בכל מקום.
פרוייקט שיווקי שיצר מלא תקשורת, שרף את הרשת ואת הרחוב.
רוצים גם קראייטיב שיעיף את המותג שלכם גבוהה?
דברו ...איתי- עידן ספיבק- יועץ שיווק ואסטרטגיה😃

וואלה! אוכל ומתכונים טועמים את הליין החדש של רשת פיצות Mucha מוצ'ה- פיצות למבוגרים בלבד ואניני טעם. תקראו מה שיש להם לומר על הפרוייקט השיווקי שיצרנו וקיבל חשיפה ...משוגעת!
https://food.walla.co.il/item/3458308

Image for shared link
פיצה מוצ'ה: תפריט "למבוגרים בלבד" מסעיר את תל אביב, ובצדק - וואלה! אוכל

פיצה מוצ'ה: ארבעה חברי ילדות הקימו כבר ארבעה סניפים של פיצה מוצ'ה, ומשיקים עכשיו...

food.walla.co.il

תחום המסעדות משתנה באופן קבוע מאז פרוץ משבר הקורונה. יותר מסעדות קטנות עם כמה שפחות עובדים ותמהיל קולינרי פשוט לתפעול, כמו כן מזללות בשירות עצמי ומשלוחים.
ב TheMarker ...Online התראיינתי לעדי דברת על השינוי המשמעותי שחל בשנה האחרונה בתחום שמשתנה בלי הפסקה ומתאים את עצמו למצבים והתהליכים שקורים בשוק.
עידן ספיבק- יועץ שיווק ואסטרטגיה.
https://www.themarker.com/consumer/.premium-1.10229230

Image for shared link
עם 3 הזמנות בשנייה ו"הורדת שומנים": איך המסעדה היקרה בישראל לא מתאוששת?

***

www.themarker.com

בניית אסטרטגיה נכונה, פיצוח קונספט ויצירת קראייטיב הם המקור להצלחת מותג בעידן של היום.

חנות האונליין עבודי - כל מה שטעים, משיקה את הקונספט והמיתוג החדש שלהם בסט... צילומים יצירתי שבניתי עבורם ותוכלו לפגוש אותו באתר, בקמפיינים ובסושיאל.

עידן ספיבק- יועץ שיווק ואסטרטגיה.

קמפיין שילוט חוצות ברחבי העיר ראשון לציון עבור Food Terminal המשלב קראייטיב שלם שנבנה על ידי וסביב געגוע עמוק לקולינריה רחוקה שכולם אוהבים ונמצאת הכי קרוב שאפשר, מעבר ...לפינה. הקמפיין מתחיל מטיזר המספר על טרמינל חדש שהגיע לעיר ולאחר מכן תשובה שתספק מלא מקום לדמיון ורצון עז למשהו טעים.
משרד פרסום ודיגיטל: so media
מותגים: Ze Sushi זה סושיVONG וונגBig Yves

חדשות מדהימות מהעבודה והכי חשוב טעימות!
תודה לאתר הברנז'ה: כסית - הבית של הביצה
וללקוח הדנדש Mucha מוצ'ה שכבר הספקתי לחפור עליו עם פרוייקט ששורף את הרשת: פיצה ...למבוגרים בלבד!
https://kassit.co.il/pr/12963/?fbclid=IwAR2KNer74KV3F6qsNlu-y0_dw4K74gvs0tXqi3JWUMXuxzjHsvHpaiDpyS0

Image for shared link
עידן ספיבק ינהל את מערך השיווק והיח"צ של רשת מוצ'ה - כסית

רשת הסטריט פוד האיטלקית בחרה במשרדו של ספיבק לניהול מערך השיווק, היח"צ והאסטרטגיה...

kassit.co.il